Thursday 26 May 2016

Permulaan tahun 2016

Assalamualaikum..

cesss, tajuk kemahen hebat.. orang lain starting awal taon tapi aku tengah taon, ko ghase?? xpela janji hadoo kan, hahaha.. okay sebenarnye blog memblog ni bukan kali pertama aku buat tapi dah ke 43456754 kali. okay tipu. aku pon tak tau la yang ni blog ke brape sebab dulu buat blog sebab suke tengok orang ade blog so teringin jugak ah kan nak ade blog sendiri walaupon tak femes. nangsis tepi tangga. -_-'. tapi bila berpuluh entry aku tulis, datang sawan suruh padam plak blog tu. nangis lagi skali tepi tangga. 

malasssss dah aku nk citer pasal tu, x rela nak nangis tepi tangga lagi. tak romentik langsung. huhhhh. so dengan tajuk yang maha hebat kat atas tu, aku harap blog ni akan kekal lah macam orang lain even tak femes skali pon. nanti lame lame pemes la tu, kahkah. k lah babai !



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..