Tuesday 17 January 2017

Selamat malam sayang pom pom..

Bila dah install apps blogger nih, jadi ketagih plak nak berbelog di tengah malam. Padiaa wei. Jakun tak habes lagi padahal takde ape pon nak citer, hahahaha.. Sabau jela wei sape yang bace belog aku nih.

Lately nih aku selalu tido lambat, padahal letih yakmat. Nak kena mandi segarkan badan dulu baru boleh tido. Bila selalu mandi malam nih takut jugak, kang dapat lak penyakit macam-macam tapi kalau tak gi mandi, badan rase gatai-gatai, takleh nak tido. Ehhh sori sikit sape yang cakap aku tak mandi tadi. Aku dah mandi hokayy cuma dah jadi habit plak mandi tengah malam ni.

Orang putih cakap ape tu kalau takleh tido malam? Imsomnia ka menatang pa ntah.. Malas aku nak godek-godek google. Bila dah masuk 12 lebih memang aku takleh nak tido dah. Kadang tu aku berjaga sampai 3-4 pagi. Padahal esok nak keje. Memang rabak ah mata kat ofis. Tu yang menyebabkan aku selalu tersungkur atas sofa 1-2 jam, kahkah. Baru je buat azam baru takmo dah tido kat ofis tapi tak sampai setengah jam azam aku buat, dah tersadai atas sofa. Aku tido time bos tak masuk lagi la, hoho.

Pernah jugak tahan mata, memang taknak tido, alih-alih tersungkur kepala atas meja, bhahaha.. Tengah buat keje tu boleh terlelap. Ko ghase?? Hazabedah betoi.


Sebelom tido sis belanje gamba selfie pagi tadi, kehkehkeh. Nite uollsss. Sweet dreams. ღ˘‿˘ற꒱

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..