Friday 2 September 2016

Durian Crepe... ehhh ape tu?

assalamualaikum...

jakun giler tajuk entry di pagi yang indah ni, kahkah. macam dok zaman jepun plak taktau ape tu durian crepe. T_T

bukan aku tak penah nampak pon orang dok jual2 makanan ni, orang panggil desert kan. tapi tak penah teringin nak beli pon. just memandang sepi ngan muka yang takde perasaan. hahhhh, cam ayat sastera pulekkkk. dalam ati, sedap ke. alahhhh mesti dalam tu ade durian, dah name pon durian crepe dakk. aku jenis tak suke mencube benda2 yang rare bagi aku, takot tak sedap, membazir je beli. makanan tu rare sangat kerrr? -_-!

tapi bile bukak pesbuk lani, kawan cebok dok post pasal durian crepe ni. siap berbisnes lagi die, uishhh. takleh jadik ni. cara dia promot tu memang meyakinkan aku bahawasanya durian crepe ni sedap. so aku pon ngajak ah laki aku gi cari. nasib baik ade kat area yang aku duduk ni. tu pon nengok dalam pesbuk, kihkih. ade kebaikannya disitu hokay bile main pesbuk ari2.

alololo tomey2.. si kuning yang cute ! tak sabar nak makan u.. (^_^)

ari tu aku dah beli 1 paket ni. terus suka tau. pastu semalam aku beli lagi dua. hahhh, sedap punye pasal. nak buat sendiri takde masa. *alasan ker tu? krikkk krikkk*

muka bahagia dapat makan si kuning ni ! kihkih

k ah, tu je aku nak citer. sape2 yang pandai buat ni,ajak lah aku rasa sekali. aku memang pandai bab rasa merasa ni, kehkeh. baiiii !


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..