Thursday 27 October 2016

Confident level harus tinggi

Assalamualaikum...

hari ni hakak punya kompiden level tinggi sangat, merelip merah bibir hakak uollsss. sebelum ni memang malu jugak ah nak pakai lipstik merah menyala terang benderang ni. biasanya aku akan pakai lipstik yang kaler soft, pink camto je. aku suke merah merah ni cuma aku tak yakin ngan diri aku. pernah sekali tu masa nak balik raya taon lepas, aku jalan jalan dulu kat bazar ramadan sebab bas aku pukul 8 malam. so nak kena cari dulu lah makanan untuk berbuka. tengah jalan jalan tu ade dua tiga orang makwe ni duk pandang pandang sengih sengih tengok aku. uishhh takleh jadi ni. pelik sangat ke bila aku bergincu merah? ke sebab bulan puasa?

bukan aku jilat jilat pon bibir aku tuh. stress jugak ah, rasa macam lain macam lah, hahahhaha. memang bengang je aku masa tuh. lepas pada tu, aku tak pakai dah. serik uolss jadi perhatian kejakunan orang nih. tapi semalam masa sembang sembang dalam group whatsapp, ada sorang kakak ni suka pakai lipstik yang kaler gelap cam purple gitu. mak aihhh, kalau aku pakai kaler tu agak agak rupa apa la nanti. tapi dia cakap kalau kita suka, pakai apa pon nampak cantik, yang penting konfiden tu kena ada. kalau nak dengar cakap orang yang mengutuk je memang tak kemana ah.

so kesimpulannya kat sini, buat lah apa yang kita suka dengan penuh keyakinan. jangan duk pikir apa yang orang nak cakap nanti, apa yang orang nak komen. jangan takot dengan diri sendiri. kalau kita yakin, orang nak kata apa pon lantaklah kat situ. lau komen banyak sangat, sedekah je sorang satu. mungkin takde duit kot nak beli. byeeeeeee

hakak belanja sikit.. (^_^)


1 comment:

Terima kasih sudi baca..