Friday 22 July 2016

Sayangku Kapten Mukhriz

Assalamualaikum..

sape yang suke tengok citer ni kite geng ! hehe. aku suke giler ah tengok citer ni. citer die sweet sangat walaupun si Arin tu gedik nak matik.  kahkah. ustaz tu lembut jer bercakap, macho giler ah. lau tengok jer mesti senyum gelak sorang-sorang.

lau nak dibandingkan dengan citer Seindah Takdir Cinta, aku lebih suka citer ni sebab tak bosan, ade giler die, ade lucu, sedih. kalau yang lagi satu tu aku kurang minat sangat sebab bagi aku citer die boring sikit. jalan citer pon kiter dah boleh agak macam mane. lau tak pompuan kaya, mesti laki yang kaya. lau tak pompuan yang miskin, mesti laki yang miskin. lahai, klise la. tapi jangan ah kecam aku plak sebab ni pendapat masing-masing kan. lain orang lain pandangan. kang kena viral plak blog aku ni. kahkah. kalau viral sebab elok takpe, lagi aku suke tapi lau kena kecam kena maki, takmo la gitu.

ari tu jiran sebelah umah aku datang beraya. sembang punye sembang terkeluar la pasai citer ni. die tanye aku tengok ke citer ustaz ni. aku cakap mesti ah tengok, best giler citer tu. die plak cakap tak best sebab pompuan tu gedik sangat. citer punye lah best die cakap tak best. tapi takkan nak bertumbuk plak kan, haha. so aku diam jelah.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..