Thursday 14 July 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri

yeayyyyy ! baru ari ni dapat update blog lepas sedekad.. pfttttt -_-"

ari ni nak upload gambo raya jer, mentang-mentang lah raya kan. kiter ambik gambo ootd jelah, segala makanan kuih raya semua langsung takde dalam kepala otak nak snap. nampak makanan terus gelap mata. cehhhhh, tu yang berat makin naik. dah jadi gemok gedempol. harus diet ni. HARUS


ni gambar raya pertama. raya with family. #teamrayaganu. team raya perak taon depan yer. yang geng biru tu kakak aku n her family. kecian anak buah aku yang kecik tue, tersepit antara dua orang monster, kahkah. sabor jela dik oi.

aku ngan laki haruslah sedondon kan, pakai baju raya taon lepas. sobbbsssss. laki aku takde baju melayu baru, so pakai jola yang mane hadooo. bukan orang tau pon, tapi da cakap dalam ni semua tau lah. hahahahaha


same jer ngan gambar atas tu, saje je nak upload banyak-banyak. bagi orang menyampah, hahahaha

husben n ai yang gojes. kahkah

ni anak buah aku. mak die kate muka kitorang ala-ala same cenggitu. same ke wei? tapi aku jeles nau ngan kening dia tu. memang ori dari baby tau. aku punye bersepah. kakak cakap nasib baik anak dia kurus, lau tak memang sebijik sejibon ah ngan aku. huhhhh, bab kutuk aku memang power. 

anak buah aku, aku yang gojes n sistur

geng brotherhood. anak lagi tinggi dari bapak. kehkeh. yang tengah tu abang ipar aku. macam A. Galak. kahkah. husben, awak buat gaya camto pon, perot tetap terkeluar. suruh diet taknak. yang kecik tu anak dia yang bongsu

cap ibu dan anak

acah-acah sweet. auwwww

aku buat lah gaya macam mane pon, tetap nampak gojes. kahkah

kegemukan terserlah. bikin malu !

otw g beraya umah kakak no 4. yang tadi kakak no 3. tapi dah sampai umah die terus lupa diri sebab nampak makanan banyak. dasar menternak lemak. so takde la snap-snap gambar kat sane.

dikesempatan ini, aku ngan suami nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali. maaf andai ada terkasar bahasa, salah dan silap semoga diampunkan. kosong-kosong hokay..

1 comment:

Terima kasih sudi baca..