Friday 2 September 2016

Terima Kasih Semua...

assalamualaikum...


saya nak ucap terima kasih kat korang semua yang sudi follow blog saya yang sendu ini.. blog saya tak sefemes orang lain, tak sehebat segempak orang lain, tapi saya bersyukur sebab saya dah ade 14 followers. yang lagi satu tu saya follow sendiri, kehkeh. sedih tengok takde orang follow, so follow jela diri sendiri. sape yang sokong kiter lau kiter sendiri tak sokong kan. ye dak? sekurangnya saya tau yang ade jugak yang baca blog saya ni. takde ah rasa cam taip sorang2, bace pon sorang2. sedih hakak.

segan saya tengok blog korang yang hebat2 semuanya. tak padan ngan blog kiter yang kerdil nih. kiter baru nak bertatih tapi korang semua dah berlari, sama laju ngan Usain Bolt. malu kiter, hukhuk. walaupun kiter tak kenal satu sama lain, tapi dengan adanya blog ni kiter boleh eratkan silaturrahim sesama kiter, berkongsi cerita. mana tau suatu ari nanti kiter boleh jumpa ngan semua. wahhh, teringin jugak nak jumpa blogger2 hebat nih.

terima kasih lagi sekali tau. saya tulis entry ni bukan sebab nak berbangga saya ade followers. takde ape yang dibanggakan pon, bukan hebat sangat. kahkah. ucapan terima kasih je saya mampu bagi, nak bagi hadiah tak mampu. wuuuu. *nangis bawah meja*

semoga korang semua terus sukses, bahagia dan gembira selamanya. love u all !


2 comments:

  1. Terima kasih juga sebab sudi jadi followers blog Reen. :) Blog Reen pun masih merangkak lagi..

    ReplyDelete
  2. Hehe, thnks reen sudi follow.. Hope berkekalan okay? Haha.. ~@^_^@~

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca..