Wednesday 29 June 2016

MAAF

perkataan "MAAF" ni payah sangat aku nak sebut, even aku buat salah sekalipun. aku hanya diam jer, nak say sorry memang tak lah. hishh teruk betoi perangai. aku cakap jugak saya mintak maaf, tapi dalam hati la. cehh, macam orang dengar je isi hati aku nih.

perkataan maaf tu berat sangat bagi aku. nak ngaku yang aku buat salah, rase malu sangat padahal tak ngaku salah tu lagi malu kan. aku ngaku aku salah cume aku tak cakap mintak maaf je. kalau gaduh ngan laki aku pon same, die yang banyak beralah ngan aku sebenarnye, heee. sori saiyang, saya tak kuat nak say sorry to u.

bile kena marah ngan bos aku pon same jugak. padahal aku yang salah tapi dah kena marah kan, aku kutuk die balik. tapi kutuk dalam hati jela, hahahah. nak mampus kutuk depan-depan. padahal memang salah aku pon, tapi aku diam jelah. tak berani nak mintak maaf, ntah ape masalah tah ngan perkataan tu. rase seram kot, kihkih.

so dah dekat-dekat nak raye ni, aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kepada semua kalau aku ade terkasar bahasa, pernah termaki, mengumpat tanpa sengaja, kehkeh. aku hanya manusia biasa yang jugak buat salah. hekhek

selamat hari raya maaf zahir batin. sape yang kenal umah aku tu jemput ler datang yer. aku hidang kuih tunjuk je, taon ni tak buat kuih pon. *macam lah taon-taon lepas sudah aku buat kuih*

sorry tau semua, husben, family, kawan-kawan, sedara mara, org kampung semua

selamat hari raye maaf zahir batin dari budak cute ! ahakssss

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi baca..